If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
да натискам копчето за температурата няма никой един път се излъга и се пусна и при време в което аз съм с къс ръкав то ми казва -7 градуса не мога да си го обясня
П.П. Ако някой знае от къде идват кабелите точно да ги проверя от там
Last edited by R_O_K_O; d.m.y г., 10:55.
Основание: добавяне на инфо
На мен ми даваше -30 градуса според зависи колко е студено вънка. Проблема ми беше в ел. конзолата на шофьорската врата. Ако вънка беше 20 градуса то показваше към 5-6 или пък ако е много топло някой път показваше 50-60. Смених си конзолата и се оправи.
На мен ми даваше -30 градуса според зависи колко е студено вънка. Проблема ми беше в ел. конзолата на шофьорската врата. Ако вънка беше 20 градуса то показваше към 5-6 или пък ако е много топло някой път показваше 50-60. Смених си конзолата и се оправи.
можеш ли точно да ми обясниш каква е тая ел.конзола за да мога и аз да си намеря и да я сменя
Мога да предполагам, но мисля че колегата има впредвид кръглата букса с кабели която виждаш като отвориш вратата.....с гъвкавата връзка която влиза в купето....
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
Мога да предполагам, но мисля че колегата има впредвид кръглата букса с кабели която виждаш като отвориш вратата.....с гъвкавата връзка която влиза в купето....
еми дай да изчакаме потвърдение и ако е това пиши едно ЛС колко и търсиш на нея ако имаш и я добавяй към следващата пратка
Малко вероятно, но все пак провери с мултицет дали веригата не се прекъсва при буксата на вратата.....
Хич даже не е малко вероятно!
Вече два пъти съм си заключвал ключовете в колата защото някъде там е прекъсната връзката на датчика в бравата на шоф. врата за отворена/затворена вратата. Добре че се е случвало наблизо до вкъщи, та отивам да взема резервния ключ. Разглобих цялата врата защото си мислех, че проблема е в микро-ключето, но то си работи. Лошото е че там е голяма теснотия и много специални умения и много пъти мамата за да се направи чек. Да не говорим ако трябва нещо да се пре-запои какъв хубав филм става... Затова предпочетох да не си причинявам този...
Обаче виж това за датчика, климатика и външната температура наистина може да е свързано така че, може би колега ще трябва да го проверите и вероятността проблема да е там при здрав датчик е голяма.
Have A Nice Day
o/_______\o
(Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
[]=о===о=[]
еми дай да изчакаме потвърдение и ако е това пиши едно ЛС колко и търсиш на нея ако имаш и я добавяй към следващата пратка
Не е така лесно - 3 типа са кабелите(или поне аз толкова съм виждал), трябва да видиш твоя с колко пина е, какво разположение и прочее - пикчър най - добре ще свърши работа, макар че чесно казано това можеш и сам до си го оправиш, просто виж къде прекъсва веригата, и къде се губят тоците......при положение че е от това....
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
Хич даже не е малко вероятно!
Вече два пъти съм си заключвал ключовете в колата защото някъде там е прекъсната връзката на датчика в бравата на шоф. врата за отворена/затворена вратата. Добре че се е случвало наблизо до вкъщи, та отивам да взема резервния ключ. Разглобих цялата врата защото си мислех, че проблема е в микро-ключето, но то си работи. Лошото е че там е голяма теснотия и много специални умения и много пъти мамата за да се направи чек. Да не говорим ако трябва нещо да се пре-запои какъв хубав филм става... Затова предпочетох да не си причинявам този...
Обаче виж това за датчика, климатика и външната температура наистина може да е свързано така че, може би колега ще трябва да го проверите и вероятността проблема да е там при здрав датчик е голяма.
Честно да ти кажа да вече ми е писнало с тия огледала само ми ги трошат и датчици бол имам 3-4-5 някаде, а си мисля ако тая букса я окъпя със контактен спрей дали няма да се оправи работа а ако не после да търся дали има веригата ток
Не е така лесно - 3 типа са кабелите(или поне аз толкова съм виждал), трябва да видиш твоя с колко пина е, какво разположение и прочее - пикчър най - добре ще свърши работа, макар че чесно казано това можеш и сам до си го оправиш, просто виж къде прекъсва веригата, и къде се губят тоците......при положение че е от това....
Снимка ще ти направя ама първо ще пробвам с мултицета да го оправя
можеш ли точно да ми обясниш каква е тая ел.конзола за да мога и аз да си намеря и да я сменя
Извинявай, забравил съм да напиша.. конзолата за управление на ел.огледала и ел.стъклата. Беше дала на късо и беше изгоряла част от платката и не работеха багажника и външната температура. Това беше при мен, но на 156-цата може да се намира на друго място.
Comment